Ogólne warunki składania zamówień oraz współpracy handlowej w firmie W.G. Projekt:
Przedstawione poniżej warunki sprzedaży i współpracy handlowej stanowią wiążącą część każdej zawartej z nami ustnie, telefonicznie lub pisemnie umowy kupna-sprzedaży i przy odbieraniu towaru traktowane są jako znane, o ile pisemnie nie uzgodniono warunków specjalnych.
- Oferta cenowa
Firma W.G. Projekt sprzedaje towar nabywcy po cenach według aktualnego cennika. Ewentualne rabaty dotyczą akcji promocyjnych lub indywidualnych ustaleń z klientem. W.G. Projekt zastrzega sobie prawo do zmian cen w stosunku do cen przedstawionych w cenniku. Wszelkich rabatów firma W.G. Projekt udziela w trakcie bezpośrednich negocjacji z klientem.
- Zamówienia
Zamówienia powinny być złożone poprzez sklep internetowy bądź w formie pisemnej (e-mail lub fax) oraz powinny zawierać:
- Asortyment
- Ilość towaru wraz z jednostką miary
- Miejsce i adres dostawy
- Telefon zamawiającego oraz osobę kontaktową
- Dane do wystawienia faktury, tj. dokładną nazwę, adres, oraz nr NIP
Ponadto w zamówieniu powinna być określona forma dostawy (transportem własnym lub zleconym). Koszty transportu ustalane są indywidualnie do każdego zamówienia. Przy zamówieniach o wartości powyżej 500,00 zł netto dostawa towaru gratis. Za błędy w zamówieniach W.G. Projekt nie odpowiada.
- Warunki dostaw, transport
Transport odbywa się na koszt zamawiającego, a jego wysokość ustalana jest indywidualnie do każdego zamówienia. Towar standardowo wysyłamy firmą kurierską FedEx. Na życzenie klienta, możemy wysłać towar inną firmą kurierską. W takim przypadku zamawiający zobowiązany jest zlecić wybranemu przewoźnikowi odbiór towaru w terminie wskazanym przez firmę W.G. Projekt.
- Gwarancja i reklamacje
- Gwarancja na zakupiony towar jest udzielana przez sprzedawcę na okres:
- 12 miesięcy od daty sprzedaży w przypadku gdy w karcie produktu brak jest innych zapisów o gwarancji
- 24 miesiący od daty sprzedaży na produkty TENSATOR, Skipper oraz inne z adnotacją w karcie produktu o gwarancji
- 36 miesięcy od daty sprzedaży na lustra obserwacyjne (cały asortyment)
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn niezależnych od klienta.
- Nabywca bezwzględnie traci prawa do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w przypadku niewłaściwego użytkowania dostarczonego towaru.
- Reklamacja może być zgłoszona wyłącznie przez nabywcę.
- Zgłoszenie powinno obejmować: numer faktury sprzedaży, opis usterki lub zdjęcie.
- W przypadku uszkodzenia transportowego prosimy o zachowanie następującej procedury działania:
- prosimy o dokładne sprawdzanie zawartości otrzymanych przesyłek w obecności kuriera (ma taki obowiązek)
- jeśli nastąpiło uszkodzenie towaru należy sporządzić protokół potwierdzający szkodę
- W przypadku wezwania reklamacyjnego, które okaże się nieuzasadnione wszystkie koszty z tym związane ponosi zgłaszający.
- Koszt wysyłki reklamowanego towaru do naprawy i po naprawie ponosi nabywca, chyba że reklamacja zostanie uwzględniona, wtedy koszty transportu ponosi sprzedawca.
- Roszczenia wynikające z tytułu reklamacji nie stanowią podstawy do wstrzymania płatności za dostarczony towar.
- Gwarancja na zakupiony towar jest udzielana przez sprzedawcę na okres:
- Warunki płatności
Formy płatności w firmie W.G. Projekt:- Płatność w chwili odbioru towaru w siedzibie firmy W.G. Projekt w Tychach
- Płatność za pobraniem - w momencie odbioru od kuriera przesyłki z towarem
- Płatność przelewem - Przyznanie klientowi prawa do zakupów z wydłużonym terminem płatności jest możliwe tylko po indywidualnych ustaleniach oraz w przypadku gdy klientem jest jednostka budżetowa.
- Realizacja zamówień na towary niestandardowe następuje po dokonaniu przedpłaty na podstawie faktury pro forma
- Termin realizacji
Termin realizacji zamówień na towary standardowe wynosi od 1 do 7 dni roboczych.W przypadku realizacji pozostałych zamówień obowiązują ustalenia indywidualne.