Gwarancja na zakupiony towar jest udzielana przez sprzedawcę na okres:
12 miesięcy od daty sprzedaży w przypadku gdy w karcie produktu brak jest innych zapisów o gwarancji
24 miesiący od daty sprzedaży na produkty TENSATOR, Skipper oraz inne z adnotacją w karcie produktu o gwarancji
36 miesięcy od daty sprzedaży na lustra obserwacyjne (cały asortyment)
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn niezależnych od klienta.
Nabywca bezwzględnie traci prawa do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w przypadku niewłaściwego użytkowania dostarczonego towaru.
Reklamacja może być zgłoszona wyłącznie przez nabywcę.
Zgłoszenie powinno obejmować: numer faktury sprzedaży, opis usterki lub zdjęcie.
W przypadku uszkodzenia transportowego prosimy o zachowanie następującej procedury działania:
prosimy o dokładne sprawdzanie zawartości otrzymanych przesyłek w obecności kuriera (ma taki obowiązek)
jeśli nastąpiło uszkodzenie towaru należy sporządzić protokół potwierdzający szkodę
W przypadku wezwania reklamacyjnego, które okaże się nieuzasadnione wszystkie koszty z tym związane ponosi zgłaszający.
Koszt wysyłki reklamowanego towaru do naprawy i po naprawie ponosi nabywca, chyba że reklamacja zostanie uwzględniona, wtedy koszty transportu ponosi sprzedawca.
Roszczenia wynikające z tytułu reklamacji nie stanowią podstawy do wstrzymania płatności za dostarczony towar.
Zaloguj się
Zarejestruj się
Existing Account Login
Zaloguj się do swojego konta
Zresetuj hasło
Rejestracja
Zaloguj się
Zarejestruj się
Existing Account Login
Zaloguj się do swojego konta